15
ژانویه

روغن زیتون خراطین

حجم دهنده و سفت كننده اندام و عضلات خانمها و آقايان

این محصول به صورت کاملا گیاهی و بزرگ کننده و فرم دهنده عضلات بدن می باشد.

موارد مصرف برای خانمها:

حجم دهنده عضلات قابل استفاده برای حجم دادن به عضلات صورت و گونه، سینه و باسن

موارد مصرف برای آقایان:

  • حجم دهنده عضلات
  • قابل استفاده برای دادن به عضلات بدن در بدنسازی
  • حجم دادن به عضلات صورت و بدن
  • و مخصوصا اندام های تناسلی

روغن خراطین برای بزرگ کردن الت اقایان و بزرگ کننده سینه باسن مناسب هست که توضیحات بیشتر در ادامه امده است. این فرآورده بر اساس مستندات و کتب پزشکی معتبر طب سنتی بوده و با بکارگیری استانداردهای به روز کیفی در شرایط بهینه تولید، ساخت و بسته بندی گردیده است.در طب سنتی خاصیت پودر خشک حاصل از کرم خاکی در روغن زیتون فرابکر بعنوان مسمن عضو بسیار موثر بوده و خواص آن به اثبات رسیده و سالهای سال این فرآورده برای افراد با جنسیتهای متفاوت به عنوان فرآورده ای ایمن در طب سنتی ایرانی، چینی و آیورودیک مطرح و به عنوان حجم دهنده عضلات تجویز می شده است. کرم خاکی قابلیت ترمیم و ساخت پروتئین را دارا بوده و از قدیم الایام برای حجم دهی عضلات استفاده می شده است.

مسمن” در لغت به معنی چاق و فربه و افزایش حجم می باشد و

مصرف این روغن بصورت موضعی می تواند باعث افزایش حجم و فربه ای عضو گردد. از آنجا که این فرآورده با منشاء طبیعی بوده و عاری از هرگونه هورمون و مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده است و ماهیت مواد اولیه آن نیز ایمن و بدون عوارض است برای هردو جنسیت آقایان و خانمها قابل استفاده می باشد.

میزان مصرف:

روزی سه بار هر بار 2 میلی لیتر

توصیه می شود این فرآورده حداقل به مدت سه ماه بصورت مرتب استفاده شود.

نحوه مصرف:

ابتدا ظرف حاوی روغن را بخوبی تکان دهید تا محلول یکنواختی بدست آید و پس از شستن موضع مقدار مناسب از محلول را برروی عضو مالیده و تا آغشته شدن کامل عضو ادامه دهید و سپس به مدت چند دقیقه ماساژ را ادامه دهید تا جذب بهتری صورت پذیرد.

در مصرف موضعی بر روی سینه پس از شستن و مالیدن روغن بصورت دورانی از خارج به سمت داخل و نوک سینه ماساژ دهید در صورت نیاز و برای حصول نتیجه بهتر از کاپهای وکیوم مخصوص سینه همراه روغن استفاده شود. در مصرف موضعی برای اندامهای جنسی آقایان پس از آغشته کردن عضو ماساژ را بصورت موضعی با چندین  مرتبه حرکت رولان بر روی طول و خط زیر آلت و سر کلاهک بصورت تقریبی به میزان مناسب از محلول بر روی موضع مالیده شود. ماساژ بصورت حلقه کردن انگشت اشاره و شصت بدور آلت از سمت بدن به سمت نوک آلت ماساژ داده و این کار را تا جذب روغن ادامه دهید.

به منظور سفت کننده عضلات و ماهیچه ها می توان قبل از انجام فعالیتهای ورزشی و جسمی بر روی موضع مورد نظر مالیده و ماساژ دهید تا جذب پوست گردد در صورت گرم کردن موضع نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه:

  • موارد عدم مصرف خاصی گزارش نشده در افراد مستعد به حساسیت قبل از مصرف مقداری از روغن را در قسمت داخلی بازو بمالید پس از چند ساعت محل را کنترل نمایید در صورتی که قرمزی و واکنش آلرژی خاصی مشاهده نشود استفاده آن بلامانع است.
  • توجه شود که در زخمهای باز استفاده نشود.
  • در بارداری و شیردهی مصرف نشود.
  • از تماس این محلول با نواحی اطراف چشم و مخاطات پرهیز گردد.
  • این فرآورده مصرف خوراکی ندارد و در صورت خوردن به پزشک مراجعه نمایید.

شرایط نگهداری:

دور از دسترس اطفال و دور از نور و حرارت در دمای 25 درجه سانتی گراد ( دمای معمول اتاق )

نگهداری شود.

نحوه عرضه:

این فرآورده توسط شرکت نوش داروی البرز تولید و بصورت روغن دو فاز در ظرف شیشه ای 30 میلی لیتری با رولان همراه بروشور داخل جعبه عرضه می گردد.

لطفا سوالات و نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این فرآورده به ایمیل nooshdaroualborz@gmail.com ارسال نموده و یا با شماره تلفن واحد مشاوره علمی: 02632705717 تماس حاصل فرمایید و یا جهت مشاوره به nooshmed.com مراجعه نمایید.