09
جولای

درباره نوش دارو

به نام حضرت حق که جهان جملگی نشانه حضور و تداوم اوست و ما همگی عناصری از این تداوم و در حال تغییر، تغییری که در طول تاریخ تمدن بشری موجب تکامل و نمو بوده است.

تغییری که به ما آموخته است در زمان و منابع محدود می بایست کارهای نامحدود انجام داد. می بایست به کمک ذهن خلاق و پویا و تلاشی نستوه، ممارست نمود و از پس ذهن و تخیل آفرید از هیچ به همه و از نبود به بود و سیاهی به سفیدی و در تمام این دوران، گذشتگان و ما و آیندگان ما، همواره وام دار و وارث هم بودیم این وظیفه و ماموریت انسانی هرکدام از ماست که یاد بگیریم، بکار ببریم، خلق کنیم، یاری رسانیم و بیاموزیم و با این ماموریت بود که شرکت نوش داروی البرز پا به عرصه تولید درسال 1391 گذاشت.

نوش داروی البرز مفتخر است با رسالت حفظ و ارتقای سطح سلامت و برطرف نمودن نیاز مصرف کنندگان و ریشه کنی بیماریها و زدودن جامه بیماری از تن بیماران بتواند گام موثری در پیشبرد این مهم به سهم خود داشته باشد.

در این راستا با بهره گیری از منابع طب سنتی سنتی ایران و دانش تولید داروی حیاتی و همیاری و همکاری با متخصصین این صنعت و فعالیت تیم تحقیق و توسعه و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و رعایت ضوابط حیاتی تولید دارو و GMP و سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان و بهره گیری از جدیدترین متد ها و ماشین آلات و تجهیزات و پرسنل آموزش دیده و کارآزموده توانسته است در چندین حوزه تولیدی از جمله داروهای گیاهی و شیمیایی و مکمل های دارویی فعالیت می نماید.